søndag 29. januar 2012

Blogg-start / pinne-etui



Dette er en stor dag, for nå har Betty endelig startet bloggen sin! 

Mitt første innlegg er også mitt første prosjekt på min nye symaskin, Janome 4120 QDC. Det er et strikkepinne etui, spesialbestilt av min venninde Anita :-) 

Hun ble superfornøyd!

Nå når jeg endelig har fått fingen ut med denne bloggen, så kommer jeg nok til å publisere masse rart. Hodet mitt er fullt av ideer. Noen fornuftige, noen ufornuftige, og noen som ikke "henger på ei grep" i det hele tatt :-) Men sånt er nå jeg!

Klem fra Betty Con-Fetti Potpurri

2 kommentarer:

  1. Tjohoo, der er du gang!! :-)
    Så bra, og så stilig etui!
    Gleeeder meg til å få se mer fra deg framover, ha ei fin og kreativ uke!
    Klem! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :-)
      Ja, nå var det Helle som tuppa meg bak. Hun sitter her så tålmodig som bare det. Må bare finne ut litt om denne klokka som viser heeeelt feil tidspunkt
      Ha en kreativ uke du også :-)

      Slett